دوربین مداربسته AHD + بهترین مدل دوربین مداربسته
نوشته شده توسط : محمد

دوربین مداربسته AHD

اساس کار تکنولوژی A H D بر پایه انتقال تصاویر دوربین های مدار بسته بر مبنای سیستم های تلویزیونی دیجیتال (DTV) است. در این تکنولوژی، اطلاعات همچنان به صورت آنالوگ انتقال پیدا می کنند اما نوع کد گذاری آنها امکان انتقال اطلاعات با حجم بیشتر و در نتیجه گرفتن تصاویر با رزولوشن بالاتر را ایجاد می کند. کد گذاری دوربین توسط چیپ A H D TX انجام می شود . این چیپست اطلاعات دیجیتال را از دوربین دریافت کرده و آنها را به صورت A H D کد گذاری می کند. در سمت DVR نیز چیپست A H D RX اطلاعات کد گذاری شده را دریافت کرده و آنها را مجدد به صورت دیجیتال برای ضبط در خواهد آورد.

دوربین مداربسته AHD

قیمت دوربین مداربسته AHD

قیمت دوربین مداربسته AHD در کنار توانایی تصویری بالا و قیمت بسیار مناسب خود معایبی نیز داشتند . یکی از عیب های بزرگ سیستم انتقال تصویر دوربین ای اچ دی حد اکثر مسافت برای انتقال تصویر بر روی کابل کواکسیال بود . دوربین های مدار بسته ای اچ دی در بهترین حالت تصویر را در طال کابل تا 250 متر منتقل می کردند . از این رو تولید کنندگان برتر سیستم های دوربین مداربسته مانند داهوا, هایک ویژن , سامسونگ و تیاندی بر آن شدند تا با اصلاح ساختار دوربین مدار بسته A H D بتوانند این نواقص را برطرف کنند. داهوا سیستم AHD را به روش خود بهیینه کرد و نام HD cvi را بر روی آن قرار داد . کمپانی هایک ویژن نیز به اصلاح ساختار انتقال تصویر در A H D پرداخت و آن را HD tvi نامید . در اصل تکنولوژی ها و دوربین های HDcvi و HDtvi بر ایده AHD استوار هستند و تکمیل تر شده اند.

معایب دوربین مداربسته AHD

1- تکنولوژی این دوربین ها قدیمی شده است و برند های مطرح جهان دیگر کمتر از این نوع دوربین ها تولید می کنند.

2-غیر مناسب برای فضاهای بزرگ مانند:مجتمع های تجاری ، فروشگاه های بزرگ ، مرکز های خرید زیرا در فضاهای بزرگ دوربین مداربسته AHD دچار افت تصویر می شود و ما به مشتریانمان دوربین مداربسته دیجیتال را پیشنهاد می دهیم.

3-استفاده از کابل بسیار زیاد در پروژه های بزرگ





:: برچسب‌ها: دوربین مداربسته ahd ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: